Start4new
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Start4new

We Want To Make a New Centure

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الخيانه ..و.الرجل الخائـــــــــــــن, لو تقدر وعندك الشجاعة .... قووووووووول

كاتب الموضوعرسالة
beso
Admin
Admin
beso

المساهمات : 210

الخيانه ..و.الرجل الخائـــــــــــــن, لو تقدر وعندك الشجاعة .... قووووووووول Empty
مُساهمةموضوع: الخيانه ..و.الرجل الخائـــــــــــــن, لو تقدر وعندك الشجاعة .... قووووووووول   الخيانه ..و.الرجل الخائـــــــــــــن, لو تقدر وعندك الشجاعة .... قووووووووول Icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 6:23 pm

الخيانه....

الخيانه موضوع كبير و طبعا الخيناه بتحصل اما من البنت او الرجل
بس انا من وجهه نظرى بتعاطف مع البنت اكتر و ده لان البنت مهما كانت فهى مخلوق ضعيف مش زى الرجل و مش بتتمتع بحقوق الرجل اكيد فيه ستات كتير خاينين بس الرجاله اكتر وده لان الراجل يقدر يخرج زى ما هو عايز يروح فى اى حته مش زى البنت مهما كان ولو الرجل اشترك فى علاقه مع واحده او كده والعلاقه دى اتعرفت اللوم بيبقى على الواحده اكتر من على الرجل و ده لان الراجل راجل مش هتاثر معاه حاجه انما البنت هى الى بتتاثر باى مشكله و علشان كده انا قررت انى اتكلم النهارده عن الخيانه و انى اكون منحاز لصف البنات ضد الرجاله....

لنجعل الصراحة هي عنوان كل ما سوف نتكلم ... الرجـــل المتهم دائما بالخيانة ...

هل هو حقيقة .. ؟

هل من الممكن أن يخون الرجل إمرأة أعطته كل شيئ .. ؟

هل بعد سنوات الرومانسية والحب تتحول الأمور بين الرجل والمرأة إلى سنوات كعب داير في المحاكم .. بسبب العين الزايغة .. ؟

ثم من السبب في خيانة الرجل .. هل دناوة الرجال ... أم طناش الستات ؟؟

وبعدين هل تغيرت مقاييس الجمال .. وهل ستات البيوت ماباقوش ستات ..؟

وأخيـــرا .. هو حد له نفس يخون في وسط كل المشاكل المكلكعه إللي في مجتمعنا دي .. ؟

أسئـــلة تنتظركم ................

الخيانه ..و.الرجل الخائـــــــــــــن, لو تقدر وعندك الشجاعة .... قووووووووول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-