Start4new
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Start4new

We Want To Make a New Centure

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hodhod elgharb
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 8

حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة) Empty
مُساهمةموضوع: حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة)   حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة) Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2008 6:30 am

انا عايز انصحكم نصيحة صغنونة خالص وهى
المرأة كالظل اتبعها تهرب منك.اهرب منها تتبعك.اسمعوا كلامى وبطلوا هبل بقا.حقيقة
وعلى الله اسمع حد يقول ان المرأة كالكبرى فانا لا ارجح هذا التشبيه نهائى
فهناك كثيرا من الثعابين ليست سامة.... لا تقلقوا
حاجة كمان عارفين المرأة فيها شبه من ايه !!!!!
من ثمرة جوز الهند.... لا تقبلها الا بعد ان تحطم رأسها..اسف يا جماعة دى حرية رأى محدش يزعل.اسف للبنات
بيقولك زمان ايام جدى وجدك ان شرف البنت زى عود الكبريت.ميولعش الا مرة واحدة.
بس اعتقد ان الموقف تغير الان بعد اختراع ولاعة البوتجاز .دى مجرد ضحك بس مفيش كدة طبعا
اختم بحاجة كدة للشباب العسل...ان اى شاب لم يستطيع ان يحب اكثر من مرة فهو فى الغالب مصاب (بأنميا) لا تكونو ضعاف
وفى النهاية احب ان ارسل سلامات وتحيات للمحاسب الكبير مودى بيه..... وارجو الرد يا شباب... hodhod
Mody
Admin
Admin
Mody

المساهمات : 331

مُساهمةموضوع: رد: حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة)   حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة) Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2008 4:47 pm

هههههههههههههههههههههههه
على فكره الكلام بتاعك جامد قوووووى وعلى فكره انا معاك في حجات كتير
زى ان الأنسان مش معنا ان هوا حب مره واحده وفشل يمووت بقى ويعيش حياته يندم عليها
فعلا سعتها انا من رأيي ان الأنسان الى يعمل كده انسان معقد
صحيح حب وفشل عادى يعني ايه المشكله كلنا بنفشل بس الأهم اننا نتعلم علشان منفشلش تانى
وحاجه تانيه احنا يا جماعه عيشين علشان نتعلم فأحنا نستفيد من الخطأ علشان منكررهوووش تاني وده رأيي

على فكره يااا جماعه هدهد ده من اجمل صديق ليا
وياريت ندعيله كلنا يارب تنجح يا تتح وتبقى محامى اد الدنيا
هههههههههههههههههههههههههه
للللل للللل للللل للللل للللل
ؤلفبقف ؤلفبقف ؤلفبقف ؤلفبقف
الفلؤبقف الفلؤبقف
يبملبلا
beso
Admin
Admin
beso

المساهمات : 210

مُساهمةموضوع: رد: حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة)   حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة) Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 4:44 pm

كلامك جااااامد و الله يا هدهد انا معاك فعلا ان المرأه زى الظل بس انا مختلف معاك انها زى جوز الهند لان مش كل البنات كده

ماهو مش معقول تبقى البنات كلها كده كان الواحد اتعقدت انا اعتقد انى فى بنات كتيييييييييييير مهضومين وحلوين و مش لازم نجربهم الاول علشان نخش معاهم فى علاقه وبعدين انا شايفك بتهاجم البنات اوى و كأن الرجاله دول ملايكه من السمااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما فيه رجاله كتتير خاينين و مش كويسين ليه دايما نرمى الموضوع كله على البنت ونخليها زى الشماعه الى بنعلق عليها هدومنا مش لازم برده نحس بمسؤليتنا ونحس ان فيه رجاله كتتير الى هما من نفس جنسنا مش رجاله المريخ يعنى بيخونوا وبكرهوا وبيدمروا حياه بنات كتير كماااااااااااااان
انا نفسى ان احنا مش نبص للموضوع من وجهه نظر واحده زى ما النبت غلطانه ممكن يكون الغلط ده نابع من الولد نفسه ولا انت ايه رايك؟ تلءاللءلس

اعذرونى لو كنت فى صف البنات شويه بس برده الواحد لازم يقول كلمه الحق للللبؤلئيق

حاولوا تفهموا صح(مش لأى حد يدخل على فكرة)
صفحة 1 من اصل 1